Furude Project: Furude Project 1 yaşında

Furude Project 1 yaşında

|
Furude Project 1 yaşında

Hepinizin yeni yılı kutlu olsun arkadaşlar. *klişe söz ekler* Tatlısıyla ve acısıyla bitirdiğimiz bu yıl umuyorum ki benim için olduğu kadar sizin için de güzel geçmiştir. Yeni yılda hepinize sağlık ve mutluluk diliyorum.

1 Ocak yeni bir yılın başlangıcı olmanın yanısıra, aynı zamanda Furude Project'in yaş günü. Biz Kimiz? sayfasında da yazdığım üzre, projenin temelleri kesin bir tarihe dayanmasa da şu tarihlerde atıldı. O yüzden 1 Ocak gününü yeni yaşımız sayıyoruz. Furude Project 1 yaşında. Bu güne özel bir sürpriz haberi günün ilerleyen saatlerinde bir yerlerde bulabilirsiniz belki, kim bilir? Mümkün...

Biraz melodramatikleşmem gerekirse, bu bir sene içinde "şimdiye kadar 11.872 kişi bizi ziyaret etti. 46.795 kere de sayfamız görüntülendi.". Proje ve site ismimiz meşhur Furude Rika'dan geldiği için Türkçe bilmeyen insanların da bizi ziyaret ettiği göze alındığında, çok da büyük bir sayı değilmiş gibi geliyor aslında; gerçekten de değil. Ama her zaman ve her yerde dediğim gibi, ben bu projeyi asla ün yapmak için başlatmadım. Tek amacım benim için çok özel bir yere sahip olan bu serileri Türkçe konuşan insanlarla paylaşmaktı. Varsın olsun 30 kişi olun, birilerine bir yerde faydam olması beni yeterince mutlu etti bile. 

Keyifli senelere arkadaşlar. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Eleştirileriniz, yorumlarınız, önerileriniz bizim için önemli. Blogger'dan kaynaklanan yorum gönderememe sorunu olabilir. Bu durumda 2. bir kere yorum gönder'e tıklayınız.